Min venn lager god musikk til gamingen

Min venn Marcus er en utrolig allsidig mann på mange måter og er veldig flink i det han driver med. Om det er grafikk eller musikk, så gjør han ting skikkelig. Alt er nøye planlagt ned til den minste detalj. Jeg vært så heldig å bli kjent med Marcus via Youtube og han har flere anledninger lagd stilige bannere til meg. Nå har nok en gang overrasket og denne gangen med en låt han har satt sammen.
 

Når jeg spiller spill, så kan det hende jeg skrur ned lyden på musikken i spillet og koser meg med musikk fra enten Spotify eller Soundcloud. Sistnevnte blir faktisk mer og mer brukt for jeg har faktisk en del venner som lager herlig musikk som blant annet jeg kan høre på mens jeg spiller spill. 
 

skal jeg ikke dvele noe mer over dette og vil heller presentere låten Marcus har lagd og som han sendte meg en link på i går.
  

Nydelig låt som har blitt flittig spilt her hos meg. Godt jobba Marcus!
 

Hva synes du?
 

#soundcloud #musikk #spillmusikk #gamer #gaming #game #games #spill #marcuslangnes
Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top