Ser du forskjellen her? Battlefield 1 under lupen


 

Battlefield 1 lanseres til Playstation 4, Xbox One og PC den 21. oktober. Nå i disse tider er det en alphatest pågående og i denne forbindelse er det flere som har forsøkt å finne ut om det i det hele tatt er noen forskjeller i mellom disse formatene. Alphatesten har vært stengt og det er ikke mange som har fått med seg at det faktisk er forskjeller på de utgavene. Men i dag kan jeg presentere et bevis på dette via denne videoen som du kan se nedenfor. 
 

Det er den svenske utvikleren DICE som står bak spillet og som nå håper på å kunne komme ut med noe som er mer unikt enn det man har opplevd tidligere i spill fra DICE. En hel verden venter og om ikke så altfor lenge starter betatesten av Battlefield 1 og gjett om jeg gleder meg til den starter. Har lenge drømt om å kunne kjempe i spill fra første verdens krig og nå får vi muligheten til det.
  

Har du vært med på alphatesten og hva synes du? Gleder du deg til spillet dukker opp den 21. oktober. 
 

#alphatest #betatest #battlefield1 #dice #electronicarts #ea #spill #gaming #game #gamer #games

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top