Sportslige Nintendo gir seg ikke

Å si at Nintendo ikke er sportslige når det kommer til sine spill er som å banne i kerka. Under gårdagens Nintendo Direct-sending fikk vi nemlig oppleve at de annonsert et helt nytt spill. De fortsetter den sportslige aktiviteten og kommer etter hvert med et nytt spill hvor de kjente og kjære stjernene i Nintendo-universet kjemper innbitt mot hverandre i forskjellige sportsgrener. Spillet jeg tenker på er selvsagt Mario Sports Superstar
 

Spillet utvikles eksklusivt kun til 3DS og kommer i løpet av neste år. I Mario Sports Superstars vil Mario & Co kunne kjempe i mange forskjellige grener deriblant tennis, sprangridning, fotball, baseball, golf pluss mange andre spennende og underholdende grener.
 

Nintendo har det med å sikre litt, men så er det også veldig gode på det og lager spill som treffer mange. Selv jeg er stor fan av Nintendo og har vært det siden tidenes morgen. Nintendo er det selskapet som har klart å underholde meg og barna mine mest opp igjennom årene og det er jeg veldig takknemlig for. Med Mario Sports Superstars er jeg bra sikker på at de på nytt klarer det, om det er meg eller mine barn. Jeg gleder meg i alle fall til et nytt spill og ser frem til å kunne spillet sammen med mine barn. Tusen hjertelig takk for at dere knyter meg og barna mine sammen med gaming. Er evig takknemlig der.
 

Når dette er skrevet, så ligger ikke Nintendo på latsiden. Nei, de annonserte også en god del annet i deres populære Nintendo-Direct sending. I går fikk vi vite at deres populære Pikmin også kommer til 3DS på lik linje som det meget populære Super Mario Maker som også til neste år kommer i lommeformat. Med andre ord, masse å glede seg til for de som eier en 3DS eller en 2DS for den saks skyld.
 

Hva er ditt favorittsportsspill fra Nintendo?
 


 

#nintendo #mariosportssuperstars #3ds #spill #gaming #games #game #gamer

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top