En stor spillnyhet!


 

Det er en god del år siden jeg ble introdusert for Age of Empires. Helt siden det første klikket på gamingmusen så har jeg vært stor fan av spillserien. Nylig gikk Microsoft ut med at deres kompanjong, Relic Entertainment er i gang med utviklingen Age of Empires 4. Gjett om jeg ble glad for lenge så det beksvart ut for et nytt Age of Empire-spill. 
 

Om du ikke helt vet hvem utvikleren Relic Enterteinment er så kan jeg si at det er de som står bak den meget populære Company of Heroes-serien. En spillserie som har solgt i bøtter og spann og som har tatt en hel spillverden med storm. Nå er altså denne utvikleren i gang med Age of Empires og gjett om jeg gleder meg stort. I samme slengen med annonseringen av spillet har Relic Entertainment sendt ut en video som presenterer litt hva vi har i vente. 
 


 

Det er Ensemble Studios  som er mest kjent for Age of Empires-spillserien og som har gitt oss utallige timer med god spillunderholdning opp igjennom årene. Det første spillet så dagens lys i 1997 og så kom spillene i tur og orden.
 

Nå er altså spill nummer fire på tur og jeg er sååå spent på hva Relic Entertainment får til. Dessverre har ikke utvikleren delt så altfor mye informasjon om spillet og gleder meg stort til den dagen de forteller mer om Age of Empires 4.
 

Hva er ditt forhold til Age of Empires-serien? Gleder du deg til Age of Empires 4? Tror du utvikleren Relic Entertainment klarer å lage et like godt spill som de foregående?  
 

RYwZ6GZXWhA

#ageofempires4 #ensemblestudios #relicentertainment #microsoft #spill #gamer #gaming #game #gamer

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top