Vinn en HyperX Fury RGB SSD på Facebooksiden til Spill er sunt!

Reklame | HyperX


 

HyperX har gjennom flere år lagd mange fete gamingprosukter for oss spillere verden over. Selv har jeg hatt den gleden å kunne teste ut disse og har selvsagt anbefalt dette videre gjennom mine kanaler. Vi som spillere er jo selvsagt alltid på søk etter produkter som kan heve våre spillopplevelser og dette er noe HyperX til gangs klarer. 
 

En Facebooksiden Spill er sunt har kjørt en rekke konkurranser hittil i år og nå kommer det flere. Så det jeg anbefaler deg er å følge med og kanskje er det du som stikker av med en fet premie fre HyperX.
 


 

I den første konkurransen kan du vinne en flunkende ny SSD (harddisk) med navnet RGB Fury og den er på 240GB lagringskapasitet. Det er søren meg ikke ille og med spraglende lys så vil det bli litt av et fyrverkeri inne i kabinettet når SSD’en er montert inn. 
 

Om du vil vite mer om dette spennende produktet så kan du klikke deg inn på nettsiden til HyperX og lese om den. 
 


 

Vil delta, så søk opp Facebooksiden til Spill er sunt, så kan det hende det er du som vinner. Lykke til i alle fall. 
 

Deltar du på konkurranser og har du vært så heldig å vunnet noen fete premier?
 

I0NDgIYgr00

#konkurranse #spillersunt #facebook #spill #gamer #game #ssd #premie

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top