I kampens hete under fantastisk nordlys


 

Den 20. november er det klart for et av årets store spill, nemlig 20. november. Da lanseres nemlig Battlefield V til konsoll og PC og gjett om det blir stort. Battlefield 1 som var det foregående spillet slo skikkelig godt an hos meg og klatret opp på skalaen som et av de beste Battlefield-spillene i historien. Makan til historie skal man lete lenge etter og multiplayerdelen var også bra på mange måter. I Battlefield V får vi oppleve den andre verdens krig og som en rosin i pølsa blir det krig under det flotteste nordlyset du kan tenke deg. Gud som jeg gleder meg.
 


 

Etter og ha sett en del videoer fra Battlefield V så kan jeg se at utvikleren DICE blant annet har hentet inspirasjon fra populære spill som PUBG og Fortnite med deres Battle Royale modus. Her vil du kunne bygge deg opp beskyttelse og sist men ikke minst grave hull i bakken for så å gjemme deg for fienden. Dette kan være med å blåse nytt liv i en serie som inn i mellom har vært litt stillestående. 
 


 

Er det en ting DICE alltid har vært flink til (foruten Battlefield 2142) så er det å lage gode singleplayerhistorier. Battlefield 1 hadde den beste singleplayerdelen med en meget god historie og nå ser det ut som om DICE har gjort det igjen og kommer med nok en god historiedel. DICE har også fått en del pepper for å dra inn kvinner inn i krigen og det har vært masse syting nettopp for dette. Kan søren meg ikke skjønne meg på alle gamere og hvordan de kan syte og bære seg. Selv om mange har hintet til at historien i spillet er spritet opp og at kvinner ikke har noe å gjøre i andre verdens krig. 
 


 

Så her er en ny trailer og denne viser litt av hva vi har i vente av singleplayerdelen. Jeg gleder meg stort til å kjempe under nordlyset og oppleve mange gode historier i Battlefield V. Gjør du? 
 

PUPimAwTo3E

#battlefieldv #dice #ea #electronicarts #spill #gamer #gaming #games #game #spilling #battlefield

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top