Klart for åpen betatest av Command & Conquer: Tiberium Alliances!

Jeg har helt siden det første Command & Conquer-spillet så dagens lys vært en stor fan og for en liten stund siden ble jeg mer eller mindre overrumplet av Electronic Arts med at det nå jobbes med et nytt Command & Conquer-spill. Det som kanskje overrasket meg mest var at spillet et er MMO og at det vil gli inn i kategorien “Free to Play” det vil si det vil bli gratis. Pengene i dette ligger at man som spiller vil kunne kjøpe ekstra ting som gir fordeler. Hvordan balansen med disse fordelene blir i forhold til de som kanskje ikke benytter seg av å kjøpe ekstra ting vet jeg ikke, men håper inderlig at utvikleren Phenomic og EA får til en balanse som fungerer. For i spill som dette er det den sterkeste og med mest resurser som vinner. 


I dag har jeg fått vite av Electronic Arts at alle som ønsker kan kaste seg med å bli med på en åpen betatest av det kommende MMO-spillet Command & Conquer: Tiberium Alliances som er under utvikling av Phenomic. Jeg har sendt inn min forespørsel om å være med og gleder meg litt til å se hvordan spillet blir.  

Meld deg på her og bli med på den åpne betatesten!

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top