Det blir hett i det nye Need for Speed!

 

Velkommen til Palm City! Det er navnet på byen man skal cruise rundt i når Need For Speed Heat lanseres til konsoll og PC den 8. november. Som du kan se av reveal-traileren så blir handlingen i kjent Need for Speed-stil. Masse action, hesblesende kjøring og intense jakter med politiet i hælene. Fortsatt er det den svenske utvikleren Ghost Games som står bak noe de har gjort med siste spillene i denne populære serien. 

 

 

Som vanlig blir det full mulighet til å oppgradere og pimpe bilene i spillet. Som vanlig blir det en intens historie som følger deg som spiller og som vanlig vil utfordringene ligge som perler på en snor. Ghost Games lover et massivt spill og med så mange muligheter som du aldri har sett i et Need for Speed-spill før. 

 

Som mange av dere vet så er jeg stor fan av Need for Speed-serien. Har tro det eller ei alle spillene i samlingen min til dags dato. Tenker nok at Heat også blir med i samlingen når det lanseres den 8. november. Blir nok å få tak i spillet til PC i første omgang. Gleder meg til å gjøre gatene i Palm City utrygge. 

 

 

Gleder du deg til Need for Speed Heat? Hva er ditt forhold til denne bilspillserien? Hvilket spill i serien synes du er best?

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top