Det største vi har opplevd i historien!

 

Nå er det ikke mange dagene igjen til det store slaget og hvor alle Battlefield-fans rundt omkring i verden kan få oppleve Battle Royale i Battlefield-stil. denne modusen som har tatt spillverden med storm hvor PuBG var først ute og som ble überpopulært og så kom Fortnite med samme modus. Begge disse spillene har samlet en hel spillverden fremfor skjermen og det beste av alt spesielt når det kommer til Fortnite er crossplay. Det vil si konsollspillere, mobilspillere og PCspillere kan kjempe sammen på samme servere. Dette er noe jeg kommer til å savne i Firestorm.

 

Har mange venner som spiller Battlefield, men de spiller det på konsoll og ikke PC. Derfor hadde det vært fantastisk om det kom en crossplayfunksjon i Battlefield også. I alle fall, den 25. mars lanseres Battle Royale og det med det største kartet noen gang er blitt lagd i Battlefield-historien. Gud som jeg gleder meg til å innta salgmarken. Om det kommer til å gå så bra vet jeg ikke, men skal nå kunne bite bitte litt ifra meg og kjempe litt med min erfaring jeg har med spillserien fra Battlefield 1942/Battlefield 2 og frem til i dag.

 

Her er en ny trailer fra Firestorm og som du kan se så går det i kjent Battlefield-stil med kjøretøy, fete våpen og en detaljgrad i grafikken som kan ta pusten av nærmest hvem som helst. Selve brannstormen ser helt fantastisk ut og tikka ikke bli stående i ro når den kommer blåsende over landskapet. Da er det game over…

 

Det beste med Firestorm som jeg synes da er at handlingen foregår på “norsk” jord og hvor omgivelsene, bygningene er norske så det holder. Gjengen bak DICE har med Battlefield V introdusert Norge på en skikkelig måte med tanke på Andre Verdenskrig selv om det ble litt hurlumhei på grunn av de drog inn kvinnelige soldater. Dette likte mange lite. Snakk om flisespikkeri og tenk heller på hvordan spillet i sin helhet er. For meg er det fantastisk og gleder meg sykt mye til å fortsette å bli underholdt av spillet. 

 

Gleder du deg til Firestorm og hva gleder du deg mest til med denne tilleggspakken som lanseres den 25. mars?

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top