Et av mine favorittband er…!

 

Musikk er noe som betyr mye for meg og familien min. Om man er på biltur, sitter og skriver blogginnlegg, spiller spill eller rett og slett chiller ned i sofaen så står det på musikk. Både jeg og samboeren min hører mye på musikk. Har alltid vært glad i musikk og helt siden jeg var ungen så har musikk vært i fokus.

 

En av favorittbandene mine er danske Volbeat og har opp igjennom årene blitt mer og mer fan av dette fantastiske bandet. Denne låten som du kan høre nedenfor er så absolutt en av mine favoritter og som spilles titt og ofte om det er i bilen, spiller spill, slapper av i sofaen med kjæresten. 

 

Skal ikke dvele noe mer over dette og her er låta jeg liker så godt av Volbeat hvor de også synger på dansk. Rett og slett en helt fantastisk låt som jeg håper du nå oppdager om du ikke har hørt den før.

 

Hva synes du om denne låta?

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top