FIFA 20 og Mario Kart 8 Deluxe cup den 7. desember!

 

Tradisjon tro så vil Spill er sunt sammen med Elkjøp Stormarked Amfi Steinkjer arrangere trivelig julehandel. Årets utgave vil foregå den 7. desember fra kl. 12 og holde på til rundt kl. 17. Med dette som utgangspunkt har jeg tenkt å kjøre igang med konkurranser i to spill. Spillene som i år får kjørt seg er FIFA 20 og Mario Kart 8 Deluxe. Dette er fra utgangspunktet meget populære spill spesielt sistnevnte har jeg fått spilt en del sammen med familie og venner. Mario Kart 8 er et spill som virkelig slår an og som treffer mange. Sant skal sies at FIFA-spillene også gjør det. Derfor er det med glede å kunne invitere til cup i disse spillene.

 

 

Som vanlig vil det kunne bli mulighet for å vinne flotte premier. Her vil man kunne vinne fete premier både fra meg og Elkjøp. I tillegg vil jeg også sette sammen en kalendergave som jeg trekker blant alle som deltar.

 

 

Den første som kommer med her og som jeg presenterer premier fra er Bungie. Snakk om affeksjonspremier og det med fokus fra deres populære spill Destiny 2: Shadowkeep som nå er gratis å spille. Tenk deg å kunne vinne fete premier fra dette fantastiske spillet. Er ikke det bra så vet ikke jeg. 

 

Så får vi se fremover om det er mer spennende som kan vinnes…Stay tuned for more! 

 

Sett av den 7. desember til en tur på Amfi Steinkjer og Elkjøp Stormarked. Her skal vi ha det moro! Velkommen skal du være! 

 

 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top