Volbeat med forrykende show for 12000 i Trondheim Spectrum!

 

Først vil jeg takke mine gode venner og naboer Jan Aage og Siv for billetter til Volbeat-konserten som gikk av stabelen i Trondheims nye storstue Spectrum. Skal heller ikke glemme Erik og Anita. Tusen <3 lig takk!

 

Jeg har helt siden jeg jobbet med markedsføringskampanje for Volbeat for noen år siden vært helt trollbundet av musikken til denne danske gjengen. Det var gjennom Gamereactor at jeg fikk denne anledningen og hvor jeg fikk solgt inn en stor kampanje. I tillegg til lage en konkurranse hvor to heldige vinnere kunne få møte Volbeat samt være med backstage. Fra da og frem til i dag har jeg vært hekta på Volbeat.

 

I går mårrest fikk jeg plutselig vite at det var to billetter til meg og dama som vi kunne få. Første kommentaren til dama da jeg skrev det til henne om billettene var…“seriøst!!!!!” Hun trodde jeg lurte henne. Gleden ble desto større da hun skjønte at vi skulle på konsert med selveste Volbeat. Konserten i sin helhet for mitt sitt vedkommende var råbra selv om lyden kunne ha vært litt bedre. Savnet litt trøkk i lyden samt at ting hørtes litt grautede ut inn i mellom og hvor mellomtonen til tider var fraværende.  

 

 

De 12000 fremmøtte fikk med seg et bra sceneshow hvor lyssettingen betydde en god del. Store fete skjermer sørget for at vi fikk med oss det som skjedde på scenen i tillegg til at det ble visst diverse “musikkvideoer” fra tidligere opptredener. Under låten “For Evigt” (min favorittlåt) ble det skutt opp tonnevis med konfetti som virkelig førte til et fyrverkeri av sanseopplevelser. Sammen med store sorte ballonger, myriader av mer konfetti pluss lange konfettislør så skapte dette en helt annen dimensjon til konserten. Skal innrømme at jeg kanskje hadde håpet på litt pyroeffekter, men det er vel noe som helst skjer på utendørs konserter.

 

 

Alt i alt var konserten med låtvalg med mange fete gitarsoloer, lyssetting, konfetti og stemning meget, meget bra. Noen en god del fullere enn oss fire og slet med å holde seg på føttene, mens andre var som oss, bare nøt konserten til det fulle. Om jeg skulle ha trillet et terningkast så hadde det nok blitt en femmer. Dette på bakgrunn av at jeg elsker Volbeat som igjen gjør at jeg er litt vel patriotisk. Spennende var det også å se Trondheim Spectrum og hvordan byens storstue har formet seg. Her kommer det til å bli mye god underholdning fremover om det er av det musikkalske slaget eller mer sportslige aktiviteter. Bare å glede seg med andre ord.

 

Tusen hjertelig takk til Jan Aage og Siv samt Erik og Anita som ga meg og dama muligheten til å oppleve dette! 

 

Liker du Volbeat og i så fall hvilken låt liker du best?

 

 

Nedenfor ser dere noen bilder fra konserten med Volbeat i Trondheim Spectrum!

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top