Førjulsgaming med SureFire og Elkjøp!

 

Tenk at det er snart ett år siden vi arrangerte den tradisjonelle førjulsgamingen på Elkjøp Amfi Steinkjer! Det er ikke til å tro at tiden går så inn i granskogen fort. Nå er tiden inne for å planlegge “Førjulsgaming med SureFire og Elkjøp” igjen og denne gangen slår vi enda litt mer på stortromma med flere aktiviteter på Amfi Steinkjer. Dagen du først som sist bør merke deg er lørdag 9. desember. Denne dagen kommer til å bli utrolig innholdsrik for alle aldre. Ikke nok med at det blir spillkonkurranser i spill som FC24, Mario Kart 8 Deluxe ++, men det vil tradisjon tro bli giveaways. 

 

 

Selv om formålet med denne dagen er å underholde med gaming, så stiller jeg med min ekspertise innen gaming hvor foreldre, besteforeldre med flere kan spørre om gaming. Opp i tredje etasje på scenen ved Jordbærpikene skal jeg kjøre to foredrag med Spill er sunt. Dette for å informere mer om gaminguniverset som opptar barn og unge i dag. Hva er positivt med gaming og hva er negativt. Hva skal til for å få mest mulig harmoni i familien med gaming i fokus? Dette er noe jeg kommer til å snakke om i foredraget mitt Spill er sunt. Foredragene varer hver ca. en halv time. I tillegg kommer Trude fra Huze Ungdomssenter og her får du høre litt om deres tilbud i Steinkjer. Er ikke dette verdt å ta turen inn til Amfi Steinkjer, så vet ikke jeg. 

 

 

Som vanlig vil man kunne vinne premier fra blant annet SureFire Gaming. I tillegg kan gavekort vinnes noe som sørger for at flere vil kunne stikke av med flotte premier i løpet av denne dagen. Etter hvert som vi nærmer oss, vil jeg komme med en mer info om timeplan for dagen både når det kommer til spillkonkurranser, giveaways og foredrag. 

 

Plott inn lørdag 9. desember inn i kalenderen din! 

Stay tuned for more info… 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top