Lanseringeventer på Teknikmagasinet!

 

Som du sikkert har fått med deg, kan du nå kjøpe gamingutstyr fra SureFire hos Teknikmagasinet. Endelig sier jeg bare! Tidligere har man kun fått kjøpt produktene online, men nå kan alle som en stikke innom en Teknikmagasinet-butikk og kjøpe gamingprodukter fra SureFire til en lav pris. 

 

I helgene som kommer vil Team ProPain og SureFire i denne sammenhengen med lanseringen av SureFire hos Teknikmagasinet kjøre igang med lanseringsevent i tre ulike butikker. Først ut er butikken i kjøpesenteret Norstan. Her skal det underholdes med gaming  og hvor du kan komme og spille spill, delta i konkurranser og vinne masse fett stæsj. I tillegg vil Teknikmagasinet kjøre et fett bundletilbud hvor man får en GRATIS musmatte om man kjøper et tastatur og en mus. Er ikke dette bra så vet ikke jeg. 

 

 

Først ut er altså Teknikmagasinets butikk i Norstan i Göteborg hvor vi kommer til å kaste glans over at man kan kjøpe SureFire’s produkter der. Dette vil bli helt konge og håper nå at så mange som mulig får mulighet finner veien til Norstan og Teknikmagasinet. 

 

Har du fått med deg at SureFire har begynt å selge sine gamingprodukter hos Teknikmagasinet?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top