Mine populære videoer på TikTok!

 

Fortsatt er det nok flere som ikke vet at jeg har en TikTok-kanal. TikTok er en artig, interessant og underholdende kanal hvor alle som har lyst kan være med å bidra med sitt. Det finnes også mye merkelig på TikTok pluss noe som aldri burde ha vært der, men hos meg og mine anbefalte spillelister dukker det opp mye gaming. Henger nok sikkert sammen med at kanalen min stort sett baserer seg på gaming. En sjelden gang dukker det opp videoklipp med annet innhold enn gaming slik som baking…

 

Den siste tiden har jeg prøvd å være litt aktiv, men på grunn av en umulig telefon har jeg slitt med å gjøre opptak på den. Tiden fremover blir det litt annerledes og hvor det kommer flere videoklipp gjort med mobiltelefonen. Den siste tiden har flere av mine videoklipp blitt rimelig populære. Har fått mange tusen visninger. Akkurat det er jeg veldig takknemlig for noe som sørger for at det blir en gnist med å lage det beste videoklippet.

 

Gaming betyr sykt mye for meg. Dette prøver jeg gjennom blant annet TikTok-kanalen min å presentere for de som vil se på. Når jeg etter hvert kommer meg ut på foredrag med Spill er sunt så vil jeg også innlemme dette på TikTok-kanalen min. Dette gleder jeg meg stort til. Gaming er livet samt det å kunne få oppleve at gamingopplevelsen blir hevet med nye spennende produkter. Her finnes en hel verden med produkter som fortjener å komme frem i lyset på best mulig måte og kanskje er TikTok-kanalen min plassen for det. Uansett, jeg skal prøve å spisse kanalen enda mer tiden fremover og prøve å lage videoklipp med både omtaler av både spill samt produkter. Den tid, den glede.

 

Av populære videoklipp den siste tiden ser jeg at spill som Battlefield V, Sniper Elite 3, Cities Skylines, Burnout Paradise, Kaptein Sabeltann og den magiske diamant, Assassin’s Creed Valhalla samt Unboxing av diverse produkter er populært på kanalen min. Prøver å være så variert som mulig her noe jeg tror jeg tjener på i lengden. Derfor vil kanalen min inneholde videoklipp fra flere forskjellige spill samt unboxing når det dukker opp spennende produkter.

 

Jeg skal uansett gjøre mitt beste for å “underholde” deg med videoklipp fra spillverden. Om det er gamle eller nye spill som dukker opp, så skal det inn på min TikTok-kanal. 

 

Har du din egen TikTok-kanal? Hva liker du best med TikTok? Har du vært inne på min TokTok-kanal? Hva liker du i så fall best der? 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top