Park Beyond med ny trailer!

 

Som mange av dere vet så er jeg en stor fan av å bygge ting og tang i spill. Intet unntak er uten tvil det å lage sine egne fornøyelsesparker for så å se suksessen av det man bygger. Skal innrømme at jeg ble hekta fra første sekund av Rollercoaster Tycoon og siden da har jeg alltid vært sugen etter slike spill.

 

 

For ca. ett år siden kom den første traileren fra et spill som vekket meg skikkelig. Spillet heter Park Beyond. Det utvikles av Limbic Entertainment og hvor planen er å lanserer spillet til PC i løpet av 2023. Dessverre finnes ingen mer nøyaktig lanseringsdato ennå, men den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves. I alle fall er det jeg nå håper på med spillet.

 

 

I Park Beyond kan du lage drømmeparken uten å bli holdt tilbake av tyngdekraften!

 

Ta rollen som en nyansatt visjonær arkitekt for et selskap som sliter, og lag tankevekkende fornøyelsesparker. Du kan lage turene du alltid har drømt om, men som ikke kunne eksistere i det virkelige liv. Slå deg sammen med Phil, den entusiastiske parkveteranen, Izzy, den strenge, men vennlige lederen, og en rekke andre fargerike og lidenskapelige karakterer, for å bygge et vellykket og lønnsomt parkselskap.

 

 

De tilgjengelige kontrollene og en historiedrevet kampanjemodusene vil hjelpe deg med å lære deg veien til god parkadministrasjon og bygge stadig mer sprø turer og modulære dalbaner.

 

Om du ønsker å vite mer om spillet, så ta turen inn til spillets nettside

 

Liker du spill i denne sjangeren eller er det andre spill som frister mer og spille? Gleder du deg til Park Beyond? 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

6 thoughts on “Park Beyond med ny trailer!

  1. Ja liker godt sånne spill men etter at cd-enes tid var over, er det ikke blitt mer spill her. Settlers var min favoritt. Men spilte rollercoaster og hospitalet rundet jeg flere ganger og så var det ett med tog også, husker jeg 🙂
    Jeg bruker ikke PlayStation. Blir for stresset for meg. 😃

    1. Hehe, det var en tid hvor CD-plater var tingen ja 😛 Settlers var også min favoritt og har nok hundrevis av timer med spillserien. Snart kommer et nytt spill i denne serien som jeg gleder meg stort til. Har fått vite at de med det nye Settlers har gått litt tilbake til røttene noe jeg håper inderlig de har gjort 🙂

      PC-gaming er nok mest i fokus hos meg selv om jeg har konsoller i hus også, så blir det heller å sette seg ned når man har tid og spille litt på PCen 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top