Endelig en god nyhet!

 

Det er flere ting som gleder en om dagen, men en av de beste tingene er uten tvil at gamingmerket SureFire – Powered by Verbatim, er på tur inn i butikker rundt omkring i Norden. Det har vært hard jobbing fra start og har definitivt ikke klart det uten hjelp av mine venner fra Sverige. Da må jeg rette en stor takk til det svenske communitiet Team ProPain med Robert i spissen og sist men ikke minst Andreas fra MSS.

SureFire er et gamingmerke som jeg fra første sekund har sagt at fortjener en plass i butikker og ikke kun bli solgt i nettbutikker. Første gangen jeg fikk anledning til å teste, prøve og sjekke ut SureFire-produktene, ble jeg imponert. Som mange av dere vet har jeg testet hundrevis av gamingprodukter fra mange kjente og ukjente merker, men det som virkelig fikk meg på kroken var kvalitet kontra pris. For å si det slik, jeg kunne nær sagt ikke tro det jeg opplevde i forhold til hva man betaler for gamingprodukter.

 

 

Så nå har jeg altså en stor nyhet å komme med. Om du tar turen innom en Teknikmagasinet-butikk vil du finne SureFire-produkter. Faktisk har produktene vært i butikkene en liten stund nå og salget går bare bedre og bedre. Om du også tar turen inn på nettsidene til Teknikmagasinet, så ser du veldig fort at kjeden nå satser stort på SureFire, noe jeg selvsagt er sykt glad for.

For de av dere som ikke helt er inn med Teknikmagasinet, så er det en kjede som opprinnelig stammer fra Sverige og som ble grunnlagt der. I dag har de godt over 60 butikker, store som små i Sverige og Norge. Her er deres beskrivelse av seg selv;
“Siden Teknikmagasinet ble grunnlagt i 1989, har vi solgt tekniske produkter som gjør livet litt gøyere. Vi byr på et spennende sortiment som består av alt fra mobiltilbehør og høyttalere til gamingtilbehør og gadgets. Vi holder tritt med trendene og får raskt nyheter inn på lager.”

 

 

Skal innrømme at man har jobbet hardt med å komme dit man er i dag med SureFire ut i butikk og endelig har dette bært frukter. I fjor var jeg og mine venner i Team ProPain veldig aktive med å promotere SureFire. Vi brukte mye tid på å arrangere gamingrelaterte aktiviteter, våre på store arenaer som DreamHack og Comic Con hvor vi på sistnevnte hadde en egen stand. På Comic Con fikk vi sykt mye oppmerksomhet og ble kåret til nest beste stand av gjengen bak Comic Con noe som jeg selvsagt er meget stolt over.

Det å jobbe i gamingverden med en jungel av produkter man konkurrerer mot er spennende. Spesielt når du vet at det å få en gamer til å endre fra et merke til ett annet er vanskelig, gjør det ekstra motiverende. Det gir en ekstra gnist når du ser, får høre og oppleve selv hvordan gamingmerket SureFire blir tatt i mot. Det er helt fantastisk rett og slett. I presse, blant alle slags gamere og vanlige folk, så får SureFire gode kritikker. Mange stiller seg spørsmålstegn i hvordan det er mulig at så gode produkter kan koste så lite. Tillitserklæring til gangs er det og noe som selvsagt gir gnist til å fortsette korstoget å få SureFire opp på stjernehimmelen blant kjente merker som Razer, SteelSeries, HyperX, Logitech, Turtle Beach, Roccat, Corsair, Astro med flere.

 

 

Nå kan jeg med hånden på hjertet si at jeg er fornøyd med at SureFire finnes i butikker rundt omkring i Sverige og Norge. Nå kan man si at du kjøper produktene på Teknikmagasinet, både i butikk og online.

I dagene fremover vil jeg annonsere kommende gamingevents. For med launchen av SureFire i Teknikmagasinet, drar jeg, Team ProPain i rundt og arrangerer gamingvents på de største Teknikmagasinets butikker. Hvor og når dette skjer kommer jeg tilbake til.

 

 

Sjekk ut nettsiden til Teknikmagasinet eller besøk en butikk for å kjøpe et SureFire-produkt. Under launchen kjører vi en spesiell bundle; “Få GRATIS musmatte ved kjøp av valgfri gamingmus og tastatur fra SureFire!” Er ikke dette bra så vet ikke jeg.

Stay tuned for more!

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top