Gamere mot Kreft i Stafett for Livet!

 

Hva gjør du 31. august og 1. september? Om du ennå ikke har planlagt noe så anbefaler jeg deg å bli med på noe givende. For disse to dagene arrangeres nemlig Stafett for Livet med Kreftforeningen i spissen. Som om ikke det er nok, John Freddy Naireks Jakobsen med Kamp mot kreft har tatt på seg å arrangere en digital stafett hvor du som gamer har muligheten til å bidra. Det vil si, du melder deg på, gamer litt og dermed er du med i stafetten. Er ikke dette en genial måte å bidra på så vet ikke jeg. Selvsagt, om du er i Trondheim disse dager og Finalebanen, så kan du også være med å løpe stafett på skikkelig vis.

 

 

 

En annen ting, som en gulrot til deg som deltar, kan du også vinne flotte premier og en av sponsorene er SureFire som sponser stilig gamingutstyr. Det er selskapet Verbatim som står bak SureFire og som har tatt bit for bit av gamerkaken med deres produkter. Hva som skal til for å vinne, må du nesten finne ut hvor du må bli med på det som skjer. For Spill er sunt stiller jeg opp på søndagen noe jeg gleder meg stort til. 

 

 

Med andre ord, det er ikke mange dagene igjen til Stafett for Livet går av stabelen og hvor du er invitert om du er ung eller gammel. Meld deg på her! Vi gleder oss til dette og nå håper vi du også gjør det. 

 

 

Er du en gamer mot kreft? Kom igjen! Dette blir moro! 

 

Velkommen! 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3447

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top