Hadde man bare hatt tid…! Nå Park Beyond betatest!

 

Et av de spillene jeg virkelig ser frem til i år er definitivt Park Beyond fra utvikler Limbic Entertaiment og Bandai Namco. Helt siden jeg fikk anledning til å spille RollerCoaster Tycoon og frem til i dag har jeg vært helt hekta på spill i denne sjangeren. Spillhjertet mitt har alltid hatt plass til “byggespill” og hvor spesielt SimCity, Cities Skylines, Tycoon-spill med flere! Allerede fra første video fra Park Beyond har jeg følt en iver etter å få spilt spillet som lanseres til konsoll og PC den 16. juni.

 

 

I disse dager foregår en stengt betatest av spillet og jeg fikk spørsmål om å melde meg på. Dessverre har jeg ikke hatt anledning til å melde meg på. Akkurat nå er det sykt mye som skjer med ny jobb, har arrangert og skal arrangere konfirmasjon til min stedatter og min datter. Alt dette tar fra meg litt av tiden jeg kunne ha brukt til litt gaming. Nå må jeg smyge meg til en time her og da, men vet at det vil bli større muligheter for mer gaming etter hvert spesielt tiden rundt når Park Beyond lanseres. 

 

 

Det er flere ting jeg er spent på i forhold til Park Beyond og det er om det vil bli mulighet for å laste ned mods, bygninger, karuseller med mer som andre har lagd. Det vil si på lik linje som det er med Cities Skylines. Om denne muligheten kommer så tror jeg spillet i beste fall vil kunne få evig liv. En annen ting som jeg også er spent på er om det vil bli lansert tilleggspakker/DLC’er til spillet. Nettopp dette kan også være med på å holde liv i et spill. 

 

 

Uansett, det er ikke så altfor lenge til et mine mest forventede spill dette året lanseres og jeg gleder meg stort. Park Beyond ser sykt spennende ut og for den som digger å bygge drømmeparker får snart muligheten til det. 

 

 

Liker du spill i denne sjangeren og hva er i så fall ditt aller beste spill gjennom tidene?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top