Jul

Hva skjulte seg bak luke 2?

 

Dagene mot jul går sykt fort at det ikke er til å tro. Det er nesten så man går i rundt seg selv med tanke på hvor mye som står igjen av gjøremål før jul. Heldigvis har man noen små gleder før julen ringes inn og man kan stresse ned. En av disse gledene er faktisk en julekalender som mine søte, snille bonusbarn samt min herlige dame har lagd spesielt til meg. Jeg er så glad i dere og tusen, tusen <3 lig takk! 

 

I luke nummer 2 skjuler det seg noe godt, noe som kan nytes når tiden passer seg sånn. Bare å glede seg med andre ord. 

 

Har du julekalender? Hvilken julekalender har du? Hva er din(e) favorittbiter i en Twist-pose? 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3423

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top