Julegaveguide for badmintonspilleren!

Reklame |

 

Da er tiden inne hvor vi blir oversvømt med julegaveguider. Selv har jeg før om årene lagd diverse julegaveguider, men da i mer gamingsammenheng. Som mage av dere vet så er jeg en aktiv badmintonspiller. Jeg prøver så godt jeg kan å holde meg oppdatert i det som finnes av badmintonutstyr, men det er søren meg ikke enkelt. Etter at mine venner Erik og Jan Aage startet opp Wingborg Sport AS har det blitt litt enklere her. Har vært innom nettsiden til Wingborg Sport og siklet stort over diverse racketer m.m.

 

Som du nå sikkert har skjønt for lengst så prøver jeg meg med en aldri så liten julegaveguide for badmintonspillere. Om det er julegave til dine søte små eller om det er en aldri så liten personlig gave til snille deg. Uansett, gjennom dette innlegget skal jeg prøve så godt jeg kan å komme med noen gode ideer til badmintonutstyr som er i ypperste klasse og som passer de som liker og spille badminton.

 

 

Først ut er en racket fra Yonex, nemlig ARCSABER 11. Skal innrømme at jeg selv har siklet litt etter denne og her er en liten beskrivelse av badmintonracketen:

Med CS Carbon Nanotube ramme, er dette en racket for avanserte spillere som liker kontroll og presisjon. Rammen er fleksibel, og holder ballen lengre i kontakt med strengene, som gir presise slag. “I feel more power, and even more accurate control. With this racquet, everyone can improve their game.” Taufik Hidayat.

Det firkantede ISOMETRIC-designet på rammen, gir større område på racketen hvor strengene har samme lengde, og derfor økt sweet-spot. Ny teknologi i T-Joint øker ballens stabilitet når den treffer. Alle våre racketer kommer med DK-merking, som garanterer et originalprodukt fra Yonex og den nordiske generalagenten.

Les mer om produktet på nettsiden til Wingborg Sport AS.

 

 

Det andre produktet er nesten like viktig som det første. Spesielt om du skal være trygg på forvaringen av racketene når du er på farten. I tillegg til at denne bagen takler en skokk med racketer så kan du putte masse annet i den også. Det andre produktet på denne julegaveguiden for badmintonspillere er Yonex Pro Racquet Bag (6 pcs) Black/pink. Her er en liten beskrivelse av dette produktet:

Super bag til trening og turneringer med plass til opp til seks racketer. Med to store rom, eget rom til sko, sidelomme, håndtak og bæresele.

Denne bagen minner meg stort om den jeg fikk i gave av dama mi og barna. Uansett, denne her har masse lommer. Bagen egner seg godt til gymbag til skolen. 

Les mer om produktet på Wingborg Sport AS

 

 

Her er et annet produkt som definitivt anbefales. Gode sko kan forebygge skader selv om dette ikke skjer så altfor ofte, så er det ikke å legge under stol at det kan skje. Jeg har vært meget, meget heldig her…bank i bordet, men en vet aldri. Et av grepene du da kan gjøre for å forhindre dette er da å skaffe deg gode støttende sko. Selv har jeg Kawasaki LingFeng K-155 Sko unisex også anskaffet fra Wingborg Sport AS og er superfornøyd med disse skoene. Støttende, et stoff som puster i tillegg til at skoene sitter godt til underlaget. Alt dette er viktig for meg. 

 

 

Det tredje produktet som jeg har på denne julegaveguiden for badmintonspillere er Yonex Power Cushion SHB 56 Black/mint. Makan til herlige sko skal man lete lenge etter. For en farge! Her er en liten beskrivelse om dette produktet:

Low Cut design med fantastiske moderne farger. Disse Yonex-skoene er ypperlige for spillere som ønsker lette badmintonsko. De gir god støtdemping og er veldig komfortable på grunn av deres myke passform. Komfortabel myk passform med lett, low cut design. Power Cushion støtdemping: Redusert påvirkning fra banen og støtbelastning på føtter og ankler. Muskeltretthet: Minimum muskeltretthet og forbedret treningsgevinst. Ekstremt lett!

 

 

Les mer om produktet eller bestill på Wingborg Sport AS.

 

 

Fjerde og siste produkt som jeg anbefaler i denne julegaveguiden for badmintonspillere er nok et par sko. Som jeg skrev ovenfor er dette de samme skoene som jeg selv bruker og er utrolig godt fornøyd med. Makan til behagelige sko skal man lete lenge etter. Hadde det ikke vært for Kawasaki LingFeng K-155 Sko unisex så er jeg bra sikker på at jeg kunne ha endt opp med en skade eller to. Har vært på nære nippen blant annet å tråkke over. Da er det godt å vite at man har noen gode sko som støtter opp og at man unngår dette. Makan til sko skal man lete lenge etter. Jeg er superfornøyd med skoene. Er vel et av de beste parene sko jeg har hatt for badminton. 

 

Her er litt mer info om skoene:

Yttersåle i nøytral gummi, som gir deg godt feste og som ikke lager merker i underlaget. Mellomsålen med karbonfiber sørger for at skoen beholder formen, og en ekstra pute under hælen for super komfort. Elastisk innersåle som gir deg myk landing, samt Dual TPU og Anti Twist som gir støtte til ankel så du kan føle deg sikker i spillet. Overmateriale i pustende mesh og TPU som legger seg godt rundt foten.

Les mer om skoene på Wingborg Sport AS

 

 

Da var årets julegeveguide for badmintonspillere servert. Hos nettbutikkene finner du mye spennende innen badmintonutstyr og om noe av det du ønsker deg ikke var på listen så klikk deg inn på denne linken. Kanskje finner du noe spennende som er med på å heve din badmintonopplevelse. Lykke til med enten ønsker eller innkjøp av julegave til deg selv.  

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3423

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top