Mæ på TikTok! Har du TikTok-kanal?

 

No tænkt æ skuill prøv nå nytt hær på bloggen min og d e å skriv med dialækt. For nån kan d vær litt vanskelig å forstå, men håpe at mang av dåkk klare å skjønn ka æ skriv. Vesst dåkk at æ har en aldri så liten TikTok-kanal? Nån av dåkk veit nåkk d, men sekkert itj aill. Uansett, på deinn hær TikTok-kanalen min prøve æ å lægg opp spillminna pluss at æ presentere diverse produkta som æ teste og anbefale. Gaming e jo litt av livet mett og korr æ prøve å dele litt av d til fleir. 

 

Æ har også planlagt ein eiller ainnen live-sendinga å, men d må bli v vældi spesielle anledninga tænke æ. Kanskje når æ arrangere spællevent eiller nå lignende. Æ har også tænkt på å kjør nån konkurransa på TikTok-kanalen min. D kainn enten vårrå korr man kainn vinn feite premia eiller en Shoutout. 

 

TikTok e rætt og slætt genialt på mang måta. Hær får man sjå ka ainner folk driv på m eller som fange eins oppmærksomheit. Vi e så forskjellig og nættopp d som gjør at d å finns my interessant, underholdanes og spennende på TikTok t folk rundt omkring i værden. 

 

Uansett, hær e kanaln min og håpe du synes deinn ser interessant ut og gir dæ litt tbake for å følg m på. 

 

Hær e d tre klippan som har fått mæst visninga hittil…

Klipp 1Battlefield V

Klipp 2Battlefield V

Klipp 3Baker Nutella-kake

 

PS! Var det vanskelig å skjønne dialekten min? 😉

 

Har du ein TikTok-kanal? I så fall, del deinn gjerne hær og så kainn d hend at fleir oppdage kanaln din. 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top