Make my destiny!

 

Okei, så må jeg vel innrømme at jeg hører kristent musikk. Et band som virkelig har gitt meg en del den siste tiden er det amerikanske bandet Skillet. På deres siste album Dominion finnes flere låter som ved flere anledninger har stått på repeat. Harrier 360 headsetet fra SureFire har virkelig fått prøvd seg godt med heftig kristent rock. Bandet Skillet har sin opprinnelse fra 1996 og ble dannet i Memphis med vokalisten, bassisten John Cooper som har vært bandets frontfigur helt fra start og til i dag. Skillet har solgt over 2 millioner album fordelt på 11 i slaget. 

 

 

En låt som i det siste har blitt spilt en god del er Destiny. En låt som lett setter seg på hjernen. Når jeg skriver synes jeg det er greit med litt musikk og som gjør skrivingen mye mer givende. Det er to andre låter fra deres siste album, Dominion som også har fått en del fokus av meg og det er låtene Surviving The Game samt Refuge. Nå er det Destiny som gjelder. 

 

Har du hørt på Skillet? Hvilke låter er dine favoritter fra dette bandet?  

 

 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top