Mario Kart 8 Deluxe – Booster Course Pass – WAVE 2

 

I morgen kommer 8 nye baner til det legendariske Mario Kart 8 Deluxe og det selvsagt til Nintendo Switch. Er det en spillserie som virkelig har fått kjørt seg for meg og min familie så er det uten tvil Mario Kart. Mario Kart-spillene er perfekt å kjøre konkurranser i og noe jeg gjør hele tiden når jeg arrangerer spillevent. Makan til spill skal man lete lenge etter. Snakk om å fange ung som gammel. Mario Kart 8 Deluxe har også solgt i bøtter og spann og tiden frem til slutten av 2023, vil vi få glede av hele 48 baner tatt fra andre utgaver av denne populære spillserien. 

 

Altså, i morgen kommer 8 nye baner som vi Mario Kart elskere kan fråtse i. Dette er fantastiske nyheter. Gleder meg sykt til å kunne å kjøre flere av disse banene. Spesielt Mushroom Gorge (Wii) som jeg med min familie har sykt mange gode minner med.

 

 

Her er litt mer info rundt de baner som dukker opp: 

Turnip Cup:
Tour New York Minute – Ta turen til en bane inspirert av Amerikas storby, New York City! Her kan du sladde mellom skyskraperne før du tar en sving innom en fantastisk park midt i byen!
SNES Mario Circuit 3 – Her er det virkelig krappe svinger som gjelder når du tar turen tilbake til denne klassiske Super Nintendo-banen, og pass deg for all del for «Warp Pipes»!
N64 Kalimari Desert – Ingenting er som å kjøre igjennom en vakker ørken, men pass på, for du er nemlig ikke den eneste som kjører mot klokka. Det finnes også et klassisk lokomotiv, og det stopper ikke for noen!
DS Waluigi Pinball – Hvem liker vel ikke flipperspill?! Sprett rundt på en bane designet som et gigantisk flipperspill. Alt er lov… så lenge du passer på å ikke tilte bordet!

 

 

Propeller Cup:
Tour Sydney Sprint – Kos deg i solsteiken og rundt havna når turen går til selveste Sydney i Australia!
GBA Snow Land – På denne banen gjelder det å ikke skli ut! Og husk at den som holder hodet kaldt, vinner!
Wii Mushroom Gorge – På denne banen kan du utforske gigantiske huler og underjordiske rom, dype avgrunner (prøv å styr unna disse), og selvfølgelig gigantiske sopper som kan gi deg en ekstra sprett mot målstreken.
Sky-High Sundae – Kjør mellom den ene desserten mer fristende enn den andre! Måtte den største søtmonsen vinne!

 

 

Med dette vil vi altså igjen få mange timers fantastisk underholdning på Nintendo Switch med 8 nye baner. Herlig og nå gleder jeg meg stort til morgendagen når banene lanseres. Det skal bli magisk! 

 

Spiller du Mario Kart 8 Deluxe og hva liker du best med spillet? Har du gått til innkjøp av Booster Course Pass? 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top