Minecraft Smash Into Pieces Arcadia

 

Har du hørt om Team ProPain? Noen av dere har kanskje gjort det. I alle fall om dere følger bloggen min litt. Jeg har selv vært aktiv Minecraft-spiller og har lagd noen små underverker (i mine øyne), men ikke om det hadde vært skikkelig proffe Minecraft-spillere som hadde bedømt mine kreasjoner. Proffe er i aller høyeste grad Team ProPain som kommer fra vårt naboland. De har mange, mange år på baken som gode og proffe Minecraft-spillere. De har lagd de utroligste til underverker opp igjennom årene. En av mine favoritter er Titanic og sist men ikke minst Ringnes Herre. Helt fantastisk rett og slett. 

 

 

Deres siste prosjekt er en hyllest til Smash Into Pieces Arcadia. De har den senere tiden lagd slike hyllestvideoer og fra Minecraft som utgangspunkt. Igjen beviser de hvor proffe de egentlig er når det kommer til Minecraft og hvordan de får frem fokuset via deres bygging. Har du hørt om Smash Into Pieces? Jeg har gjort det og har hørt på noen av låtene til denne gjengen. Stort sett liker jeg all slags musikk og Smash Into Pieces er bra musikk som fenger meg. 

 

Her er altså Team ProPain sin hyllest til Smash Into Pieces sin nye single Arcadia. Hva synes du om musikken og spiller du Minecraft for tiden? 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top