Ny tilleggspakke til Cities Skylines – Sunset Harbor?

 

Nå begynner du sikkert å lure hvor vil alt dette ende. Hvor mange tilleggspakker kommer det til Cities Skylines som nesten på dagen i dag ble lansert for fem år siden? Dette spørsmålet er det mange som har stilt seg. Hvorfor annonseres ikke Cities Skylines 2? Det kan man også spørre seg, men om jeg tenker likt med utvikleren Colossal Order så skjønner jeg dem litt her. For Cities Skylines har levd et “spilliv” som har vært helt hinsides.

 

Den finske utvikleren har virkelig klart å holde koken med spillet frem til i dag og mer blir det. Nå går det rykter om at en ny tilleggspakke er under oppseiling og som skal lanseres den 26. mars. Tilleggspakken har fått tittelen Sunset Harbor. Da har du sikkert en liten anelse i hva det dreier seg om. For det første er det snakk om nye transportmåter som Intercity busser og private fly. For det andre vil vi få en helt ny industrilinje hvor fiske er i fokus. Her vil det bli lagt opp til båter og oppdrettsanlegg. Det vil sikkert også bli mer i samsvar med at vi er i nærheten av vannkanten. Sammen med dette kommer også fem nye kart samt at det samme dato vil bli lansert en helt nye Content Creator Pack som har fått tittelen Moderne Japan og byer. pluss en ny radiokanal som heter Coast to Coast.

 

Hva mer som kommer vet vi ikke helt ennå. Heller ikke video og skjermbilder har blitt sluppet ennå, men tenker at det om ikke lenge vil publiseres info om tilleggspakken Sunset Harbor. Det har vært ei stille stund hvor utvikleren Colossal Order ikke har sluppet noe som helst om spillet. Mange trodde at deres neste steg kanskje ville være en annonsering av Cities Skylines 2, men den gang ei. Flere har også savnet enda mer dypere oppdatering av spillets mekanismer, men ut i fra det som hittil har kommet ut av info om Sunset Harbor så virker det som om det er kun et nytt tillegg i spillet. 

 

Uansett, det gjenstår å se hva vi får å kose oss med i Cities Skylines med Sunset Harbor. Jeg kommer nok til å skaffe meg tillegget og kommer garantert til å kose meg med spillet. For gud bevare meg vel, spillet er kongebra og har gitt meg over 1000 timer med underholdning. 

 

Kommer du til å kjøpe denne nye tilleggspakken Sunset Harbor?

 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top