Slutt på billetter – Närcon ser ut til å slå alle rekorder!

 

Hva gjør du 27.-30. Juli? Om du ikke har nå å foreta deg, men er på utkikk etter nye eventyr samt digger cosplay. Da bør du definitivt vurdere å ta turen til Linköping. På universitet går nemlig Närcon Sommer 2023 av stabelen. Selv kjenner jeg flere som etter hvert blir å finne der deriblant mine venner i Team ProPain. De skal selvsagt dit i tillegg til at det jobbes med noe spennende hvor SureFire er med. Hva dette er kommer jeg tilbake til etter hvert. 

 

En annen ting som virkelig er verdt å merke seg er at billettene er solgt ut. Så da kan du tenke deg det livet som da vil bli på Närcon Sommer. Selv har jeg ikke muligheten, men kunne mer enn gjerne ha tenkt meg dit. NärCon er et helt unikt arrangement. Det er en alkohol- og rusfri festival hvor man får nye venner for livet og hvor cosplaying står meget sentralt. Det er over 800 aktiviteter, fra forelesninger og sceneshow til spill og turneringer, men det er den sosiale atmosfæren NärCon egentlig handler om; det er en møteplass for alle med nerdete interesser pluss andre som kanskje ikke er så nerdete, men som gjerne synes dette virker spennende.

 

 

Tenk deg et sted hvor du kan være deg selv. Eller lag din egen. Et sted hvor du blir akseptert akkurat som du er, eller ønsker å være. Hvor mennesker i alle aldre og kjønn møtes. Et sted hvor du skaper minner som blir med deg for alltid. Hvor du alltid er velkommen, og alle er glade for å se deg. Se for deg et sted hvor ingen er alene og alle er venner. Det er Närcon det!

 

Tradisjon tro har selvsagt det svenske communitiet Team ProPain bidratt i år også. Nedenfor kan du se deres presentasjon av Närcon Sommer 2023 i Minecraft. Så nå er det bare å telle ned til noen fantastiske dager på Linköpings universitet. Litt senere kommer jeg tilbake med evt. SureFire kommer til å bidra med på dette fantastiske arrangementet. Stay tuned for more… 

 

 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top