Spill og vinn for en sykt god sak – Stafett for Livet!

 

Førstkommende lørdag og søndag er det duket for nok en stor begivenhet i Trondheim, nemlig Stafett for Livet. Det er Kreftforeningen som står bak arrangementet som er et årlig event hvor man alle som ønsker uansett alder kan løpe for en god sak. Selv mistet jeg min mor i forholdsvis ung alder og som gikk bort etter en kamp mot kreft. Dette gjør at jeg nå omsider, treg som jeg er, har fått opp øynene for den jobben min venn John Freddy “Naireks” Jakobsen gjør. For snart ti år siden arrangerte han den første innsamlingsaksjonen og streamen Kamp mot Kreft. Gjennom dette engasjementet kjører nå John Freddy i gang med et eget opplegg på Stafett for Livet. Lørdag 31. august til søndag 1. september blir det altså anledning til å støtte opp om denne gode saken. 

 

 

Her kan alle som en om du vil løpe eller rett og slett spille hvor du da blir en del av Stafett for Livet. På Finalebanen vil Kamp mot Kreft med John Freddy ha en egen stand hvor det blant annet blir livestream gjennom hele “løpet” samt mulighet for å kunne vinne meget flotte premier. Det anbefales å stikke innom eller følge streamen for å se hva som skal til for å vinne. Jeg, gjennom Spill er sunt er også tilstede, men da ikke før på søndagen. 

 

 

En av sponsorene er Bandai Namco som sponser stæsj til flere av sine store og populære spill som Tekken 8, Elden Ring: Shadow of the Erdtree og Armored Core VI: Fires of Rubicon. Alt du trenger å gjøre for å kunne vinne premier er å bli med sammen med oss i dette fantastiske arrangementet! 

 

 

Spille spill som en god gamer du er og støtt en god sak! Meld deg på stafetten i dag og bli med hjemmefra den 31. august! Vi ses! 

 

 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3447

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top