Snart lanseres et av årets store spill…

 

Har du hørt om utvikleren Guerrilla Games? Er nok store sjanser for at mange av dere har gjort det. I alle fall, de står blant annet bak den megapopulære spillserien Killzone og sist men ikke minst dagens Horizon-serie med Zero Dawn og det kommende Forbidden West. Sistnevnte Forbidden West lanseres den 18. februar til PS5 og PS4. Det første spillet fikk også en versjon til PC som faktisk solgte rimelig bra. 

 

 

I dag har jeg en aldri så liten godbit fra Forbidden West som altså lanseres om under en måned. En ny 3 minutters video som presenterer historien ligger altså her klar til visning. Selv synes jeg spillserien ser meget så spennende ut, men har til nå ikke fått fingern ut for å få tak i spillet. 

 

Uansett, her er traileren og håper du liker det du ser for dette er nok et av årets store spill skal vi tro bookmakerne. 

 

Er dette et spill du gleder deg til?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top