Nå er det snart på tide…

…at vi åpner opp samfunnet slik at vi kan begynne å leve som normalt igjen. I fjor høst fikk vi et lite snev av normalt åpnet samfunn, men så slo Omikron til og vips så ble det kjørt i gang en rekke strenge restriksjoner igjen. Heldigvis i den perioden vi hadde et mer åpent samfunn fikk jeg til å arrangere spillevent. noe av det jeg liker aller best er faktisk det å arrangere ting og tang. Bare det å se gleden til de som deltar er noe av det beste som finnes. Spesielt om disse også er så flinke eller heldige og vinner premier.

 

                                                                                                              Bildet tatt av Elkjøp Amfi Steinkjer den 27. november i fjor

 

Mitt siste spillevent var på Elkjøp Amfi Steinkjer den 27. november. Helgen til Black Week og dagen etter Black Friday. På denne dagen var det utrolig mye folk som var på handel som blant annet tok turen innom Elkjøp spilltelt. Det var råartig og jeg storkoste meg med dette. Mitt første event hvor jeg var sammen med Jotunheimen E-sportsenter på Boligmessen i Trondheim Spektrum. Her fikk jeg gjennom de timene jeg var der delt ut en rekke flotte premier fra blant annet SureFire.

 

 

Nå venter jeg på å kunne få tatt tredje dose av koronavaksinen, så er jeg til en viss grad good to go og trenger ikke å være like redd om jeg skulle få Covid-19. Så nå håper jeg skikkelig på at samfunnet åpnes bit for bit slik at jeg kan dra rundt å underholde med mine krumspring. Om det er med spillevent eller andre ting som jeg blir med på, jeg gleder meg stort. Planen er i alle fall å arrangere spillevent med blant annet SureFire i fokus.

 

 

Akkurat for øyeblikket er jeg i karantene etter at stesønnen min fikk påvist Covid-19. Selv om vi sammen med han har levd som normalt så har vi klart å hindre smitte blant oss i familien. På søndag kan jeg teste meg ut dersom testen er negativ, noe jeg selvsagt håper på. Har en skokk med pakker med SureFire-produkter som skal sendes til streamere, vinnere og sist men ikke minst til medier for test. Om alt går etter planen skal jeg ta tredje vaksine torsdag neste uke noe jeg inderlig håper nå å få gjort.

 

 

I 2022 har jeg planer om å arrangere en rekke spillevent både her og der. På disse spilleventene blir det mulighet å vinne riktig så fete premier fra SureFire. Ikke annet enn å glede seg stort her. Kanskje er det nettopp du som stikker av med premier. Hold deg oppdatert via mine kanaler og plutselig annonseres det spillevent hvor jeg blant annet er med på å arrangere eller arrangerer selv med SureFire på laget mitt. La oss bare komme tilbake til ett normalt liv igjen og la oss leve så godt vi kan med Covid-19 i samfunnet…

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top