Spill er sunt + Elkjøp = Sant!

                                                                                                        Vinnere fra arrangementet julen 2019 på Elkjøp Stormarked Steinkjer

 

Noe av det jeg liker aller mest er å arrangere spillarrangementer. Det å se gleden til de som møter opp og vinner flotte premier er verdt alt på jord. Nå er det en god stund siden jeg fikk oppleve denne gleden grunnet Covid-19 pandemien. Den la fort en demper på alle slike arrangementer mars 2020. Derfor er det med stor glede at jeg endelig kan dra ut rundt omkring for å arrangere spillarrangementer igjen. Det skal bli helt magisk rett og slett.

 

Frem mot jul har jeg planer om å dukke opp på flere arrangementer hvor jeg jobber med flere samarbeidspartnere. En av samarbeidspartnerne mine er blant annet Elkjøp Stormarked Steinkjer. Gjennom en god del år har jeg vært der og arrangert masse spillarrangementer hvor jeg har delt ut premier for titusener av kroner. Nå har jeg igjen muligheten til det noe jeg gleder meg sykt mye til. 

 

 

Datoer du bør merke deg først som sist er 27. november og 11. desember. Den første datoen er etter selveste Black Friday. Da kommer jeg til å kjøre i gang et skikkelig spillevent på Elkjøp Stormarked og det utenfor inngangen. Her har Elkjøp planer om å sette opp et gamingtelt hvor det vil bli mulighet for å delta i spillkonkurranser, vinne flotte premier samt være med i trekningen av premier. Jeg vil også avsløre en av hovedsponsorene og som sponser fete premier og det er SureFire. Premiene vil være alt fra gaming headset, gamingmuser, musmatter, t-skjorter med mer. Premiene kan enten brukes selv eller så er det en ypperlig mulighet for å gi de bort i f.eks. julegave i og med at julen nærmer seg med stormskritt. 

 

 

Gjennom Spill er sunt/SureFire vil du altså kunne vinne flotte premier gjennom disse spillarrangementene på Elkjøp. Jeg vil også komme tilbake med flere sponsorer av premier her. I tillegg vil jeg også skrive litt om hvilke spill vi kommer til å kjøre samt annen viktig info rundt arrangementene. 

 

Stay tuned for more… 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top