SureFire på Insomnia Gaming Festival I Birmingham!

 

Nå er vi om ikke lenge inn i høstmånedene noe jeg selv gleder meg stort til. Disse månedene frem mot jul kommer til å bli travle og med mye som skjer. Spesielt for en aktiv gamer så er det mye som skjer både med arrangementer og sist men ikke minst spennende spill som lanseres. Først ut var suksessrike Steinkjermartnan hvor SureFire var i fokus, men om ikke lenge er det et annet stort event som kommer til å få min oppmerksomhet. Det jeg da tenker på er innholdsrike Insomnia Gaming Festival som går av stabelen 8.-10. september i NEC Arena i Birmingham. I april i år var jeg der som SureFire ambassadør og presenterte gamingprodukter noe som ble sykt populært. Der kunne de som kom innom standen få prøve SureFire-produkter, delta på giveaways samt snakke løst og fast om gaming.

 

Å være en SureFire ambassadør er spennende og gir meg muligheten til å være aktiv i gamingverdenen, delta på gamingevent hvor SureFire er i fokus pluss selvsagt, det artigste arrangere gamingevent. Noe av det beste jeg vet er nettopp å arrangere gamingevents rundt omkring. Å se gleden til alle de som kommer innom eventet er noe av det beste som finnes. I tillegg kunne dele ut stæsj som i form av gamingklær, utstyr ++ er stort.

 

 

Min oppgave på Insomnia Gaming Festival og på vår stand er rett og slett presentere SureFire produkter, holde giveaways pluss være tilgjengelig for en gamingprat. Senere i høst har jeg planer om å arrangere noe i samarbeid med Jotunheimen E-sportsenter, planlegge og bygge opp standen til SureFire, Team ProPain og Teknikmagasinet på Comic Con den 3. til 5. november. I desember er planen å arrangere gamingevent på Elkjøp Amfi Steinkjer. Sistnevnte er en tradisjon hvert år og noe jeg kaller for “Førjulsgaming med SureFire og Elkjøp”. 

 

Har en følelse på at høsten kommer til å gå fort. Mange opplevelser står i kø for en aktiv gamer og SureFire-ambassadør. Dette skal bli moro! 

 

 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top