Team ProPain tribute to Marie Fredriksson!

 

Er det en artist som jeg virkelig har hatt som favoritt siden jeg var rimelig ung er uten tvil Marie Fredriksson og Roxette. Denne artisten har skapt utrolig mange gode minner for meg. Snakk om å være en fullstendig artist på mange mulige måter. Så kjær, så kjør, så folkelig og så fin. Marie Fredriksson har beveget en hel verden med sin karriere både som soloartist og sammen med Per Gessle i den legendariske gruppen Roxette.

 

 

Roxette slo skikkelig igjennom med låta si “It must have been love” fra klassikerfilmen Pretty Woman som hadde premiere på norske kinoer i 1990. Siden da og stort sett frem til i dag har de servert verden et hav av hitlåter som flere ganger har vært øverst på hitlistene verden over. Jeg er i alle fall helt solgt i både Roxette og Marie Fredriksson sin musikk. 

 

 

En annen gruppe som jeg liker svært godt og som opp igjennom årene virkelig har bitt i fra seg er Team ProPain. Denne gjengen fra Sverige startet tidlig med å dedikere seg til Minecraft og dets kraft. Gjennom pixart har denne svenske gjengen lagd den ene tributen etter den andre med kjente artister og band. Marie Fredriksson gikk bort den 9. desember i år og i denne sammenhengen har Team ProPain lagd en utrolig flott tribute til Marie Fredriksson. Selvsagt er det spillet Minecraft som det hele er lagd i. 

 

Nok en gang er det bare å bøye seg i støvet for den flotte gjengen i Team ProPain. Nok en gang har de æret en kjent artist. Takk for alt Marie Fredriksson. Tusen hjertelig takk for mange, mange gode minner. Du har betydd mye for meg og en hel verden med din musikk. Musikken din kommer jeg til å ta med meg i graven den dagen jeg parkerer tøflene. Hvil i fred Marie Fredriksson! 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top