Transport Fever 2 i bilder!

 

Nå er det et par dager siden en kode til et av årets mest etterlengtede spill i mine øyne dukket opp. Spillet jeg har ventet lenge på og gledet meg sykt til er Transport Fever 2. Det er utviklet av Urban Games og Good Shepard Entertainment noe som bedyrer at kvaliteten er i ypperste klasse. De tidligere spillene (Train Fever og Transport Fever) har en stor stjerne hos meg. Spillene er utrolig hvor moddere verden rundt har bidratt til tog, bygninger pluss masse annet spennende. At andre kan være med å bygge på spillet gjør at alt blir så mye mer variert og som sørger for at holdbarheten går ut i det uendelige. 

 

 

Siden jeg fikk koden har jeg fått spilt litt. Storkoser meg rett og slett. Selvsagt tar det litt tid å venne seg på menyer m.m. i forhold til de andre spillene, men det jeg hittil har fått testet og spilt så lover dette meget godt. En skikkelig omtale kommer jeg med om ikke så altfor lenge. Skal nok benytte meg stort i tiden fremover å spille Transport Fever 2. En annen ting som er verdt å nevne spesielt med tanke på at spillet ikke lanseres før den 11. desember. Faktisk så ligger det mods, tog, vogner, bygninger m.m. i Workshop. Har lastet ned flere ting derfra allerede. Faktisk er det en nordmann som blant annet står for noe av det som finnes nedlastbart der. Ola Haldor Solvik Voll har lagd norske tog og vogner. Her finner du klassiske NSB-tog fra tidligere år. Flere av disse har jeg selv minner til, men mer om dette kommer jeg tilbake til. Da blir det et eget innlegg om Ola Haldor Solvik Voll. 

 

 

Venter du med stor spenning på Transport Fever 2? Har du spilt de andre spillene? Hva liker du best med Transport Fever og evt. Train Fever?

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top