Vinn Settlers: New Allies på Teknikmagasinet!


I morgen, lørdag 4. mars arrangeres et nytt gamingevent og denne gangen skjer det i Teknikmagasinets butikk i kjøpesenteret Mall of Scandinavia. Det er SureFire og Team ProPain som kjører i gang med et underholdende gamingevent hvor man vil kunne spille en rekke spill, prøve ut gamingutstyret til SureFire, vinne flotte premier og sist men ikke minst benytte seg av et supertilbud hvor man får en gratis musmatte om man kjøpe en gamingmus og tastatur fra SureFire. 

 

 

Okei, så til det dette virkelig handler om. Den 17. februar ble et spill som jeg selv virkelig har sett frem til lansert. Spillet er Settlers: New Allies og som flere av dere vet så er jeg en megastor fan av Settlers-serien. Helt siden jeg fikk spilt på Amiga 500 og frem til i dag har jeg alltid vært hekta på denne spillserien. Har spilt alle spill som har blitt lansert. Derfor er det med stor glede at jeg nå lodder ut en kode til Deluxe-versjonen av spillet Settlers: New Allies. 

 

Promotering for gamingeventet som deles i Teknikmagasinets kanaler i morgen!

For å kunne vinne, må du ta turen til Teknikmagasinets butikk i Mall of Scandinavia og finne ut hva som skal til for å vinne koden til et spill som jeg selv liker svært godt. Kom innom og kanskje er det du som stikker av med Settlers: New Allies Deluxe Versjonen! 

 

 

Velkommen til Teknikmagasinets butikk i Mall of Scandinavia!

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top