Yes, there is a god…

 

Jaaa, det der kan bli magisk! Har ønsket meg God of War-spillene til PC og endelig ser det ut til at jeg får drømmen min oppfylt. I den siste tiden har det versert en del rykter med at God of War skulle komme til PC. Nå er det avgjort (noe vi kan se i videoen nedenfor). Det er også andre Playstation-spill som finner veien til PC. Da tenker jeg på spill som Uncharted 4: A Thieves End skal sammen med Uncharted: Lost Legacy, Days Gone og for ikke å glemme Horizon Zero Dawn. 

 

 

I spillet blir vi lovt mer av det godt samt at det blir utgitt den 14. januar neste år. 

 

Snakk om å ha noe å se frem til neste år som gamer. SE videoen og du vil skjønne hvorfor jeg gleder meg til God of War til PC!

 

Gleder meg sykt mye, gjør du? 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top