Jeg fikk Inspirasjonsprisen…

…i fjor ble jeg tildelt Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Gjett om jeg ble rørt og ikke minst veldig takknemlig. For jeg er en aktiv person som arrangerer mye for barn, ungdom og voksne her i omegn. Dette har blitt lagt merke til og i desember i fjor fikk jeg altså denne prestisjefylte prisen. Det var ikke til å tro og jeg fikk mange tårer i øynene av å lese begrunnelsen for at jeg fikk denne prisen; 

Denne personen har igjennom flere tilfeller vist seg å være en ressurs for Snåsa. Gjennom engasjement i frivillge organisasjoner som har som hovedmål å skape rusfrie aktiviteter for barn og ungdom.

Gjennom sitt arbeid er denne personen en grunnleggende støttespiller fro ungdommen, legger til rette slik at ungdommen selv føler mestring, han er aldri negativ eller styrende men behjelpelig. Ungdommer i rundt han ser på han som en støttespiller, en grunnmur som legger til rette slik at de har bein og stå på. Han er alltid meget lidenskapelig engasjert i det han holder på med, noe som er svært smittsomt og engasjerende. Han er også veldig klar på å gi ungdommen all kreditt uansett hva de gjennomfører og uansett hvilken rolle han selv har hatt.

Han har også faste innlegg i Snåsningen og er aktiv på Facebook. Han har sin egen blogg på Gamereactor til inspirasjon og engasjement, her også for ungdom, men også andre.

Denne helt spesielle personen bruker svært mye av sin fritid på andre, og gir av seg selv på mange måter. Han er i tillegg en god ambassadør for framsnakking, og ikke minst for å skape sosiale relasjoner for alle.

Dette er en helt perfekt anledning å vise denne personen, og andre, at det lønner seg, og det sKAL lønne seg, å bry seg.

Inspirasjonsprisen 2010 går til:
En av lederne i Wonderland Events, som brenner for BondeLAN. Annonseselger for Gamereactor, fire-barns far, samboer og medsambygdning med stor M – Bernt Erik Sandnes!

Prisen var en kjempefin diplom og 10 000 kroner fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Ikke å vente noe annet at jeg fikk tårer i øynene av dette. Med dette gir jeg meg selvsagt ikke og den 24. til 27. februar arrangerer jeg og crewet i Wonderland Events (som jeg er leder for) BondeLAN her på Snåsa hvor det ser ut til å bli fullt hus. Jeg gleder meg stort og håper at det blir en unik opplevelse for alle som deltar på datapartyet.

Har du fått noen annerkjennelse for noe du har gjort?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “Jeg fikk Inspirasjonsprisen…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top