Hjelper gjerne!

Som mange av dere vet, så er jeg en person som gjerne hjelper andre og sliter i perioder med å si nei. Slik er jeg og ikke noe å gjøre med. Å være snill er noe jeg liker godt og spesielt å se ansiktene til de man hjelper er gull verdt. Senere i dag skal jeg i vei å hjelpe min bror med PC-en sin og målet er å få lagt inn noen spill samt oppdatere drivere m.m. slik at han kan være med sammen med meg å spille Battlefield: Bad Company 2. Gleder meg til at han også kan bli med å spille sammen med meg og den snille gjengen i klanen min Trønderbataljonen.

I kveld skal jeg skrive et par søknader og sende i vei på mail til noen potensielle sponsorer av BondeLAN. For vi er avhengig av å få sponset ting og tang for å kunne arrangere et så godt LAN for de som deltar. BondeLAN 2012 – NM i Battlefield 3 kan dere søke opp på Facebook om dere har lyst til å se nærmere på dette store prosjektet som jeg og mange andre jobber med på fritiden. Det kommer til å bli meget artig og håper at så mange som mulig finner veien til Gronghallen 22. til 26. februar neste år hvor det vil være plass til minst 600 deltakere.

Hva skal dere gjøre i dag og hva har dere gjort hittil i helgen?

Her er en trailer fra det kommende Battlefield 3 og som jeg gleder meg sinnsykt til når det slippes for salg den 25. oktober til konsoll og PC!

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “Hjelper gjerne!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top