260 blogger siden…

Fra den 5. februar og frem til denne bloggen har jeg blogget hele 260 blogger. Det er søren meg en del blogger det og jeg prøver å være så variert som mulig og skrive om alt som faller meg inn. At jeg skriver så mange blogger har også ført til at jeg har fått mange trofaste lesere og det er jeg utrolig takknemlig for. Det beste synes jeg å være her er alle de gode blogger dere skriver. Bloggene er innholdsrike, fengende, humoristiske, dristige, stemningsskapende og fengende. Dette gjør at jeg selvsagt digger bloggene dere skriver.

Akkurat nå har jeg også 157 venner på listen som stadig blir større og det beste av alt, disse skriver også blogger. Så jeg har mange gode valg når det kommer til hva jeg skal lese av blogger. Ellers har jeg en fast bloggplass på Gamereactors nettsider og hatt det i en del år nå. Der har jeg mange, mange tusen lesere hver dag og det har blitt på tusenvis av blogger der, så det var ingen lang vei å gå før jeg fant meg til rette her med å skrive blogger.

Hvor mange blogger har du skrevet og hvorfor liker du å skrive blogg?

Nedenfor ser dere info om meg på Gamereactor og har publisert over 14 000 tekster der…

  

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

5 thoughts on “260 blogger siden…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top