Jeg taper til gangs!

Huff, egentlig burde jeg ikke skrevet blogg om dette. Det er flaut, men for å ære datteren min litt så synes jeg det er på sin plass med en blogg. Spillet jeg taper i er FIFA 12 på Playstation 3. Datteren min knuser meg og jeg blir slått i hver eneste kamp. Til og med sønnen min på syv år slo meg forleden dag og det etter straffespark konkurranse. Selv om jeg blir knust til spott og spe for gjengen i familien, så synes jeg det i grunnen er moro. For jeg får spilt sammen med barna og bare det er en glede i seg selv og noe jeg vil anbefale alle (foreldre) til å gjøre. 

Faktisk har vi planlagt flere spillkvelder i sommerferien hvor de to minste legges ned og hvor jeg og madammen sammen med de to største barna kjører i gang Mario Kart Wii. Da kjempes det med nebb og klør. Til og med i dette spillet blir vi voksne slått til tider og må fort bite i oss om vi er for kjepphøye.

da vil jeg med det skryte av barna våre som er flinke til å spille spill og nå anbefaler jeg andre familier til å spille litt sammen med barna spesielt når regnet plasker ned mens sommervarmen lar vente på seg.

Har du spilt spill sammen med dine foreldre eller har du barn som du gjerne spiller litt sammen med?

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3423

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top