Rayman Legends – Spennende barne og familiespill!



Rayman
har fulgt meg i mange år og en spillkarakter som jeg liker veldig godt. Helt siden jeg prøvde det på min første PC har jeg alltid vært fan av denne akrobatiske fyren som sendte ut det ene slaget etter det andre. Nå har mange år gått og mange spill har sett dagens lys. Noen gode og noen mindre gode. Det var først da Ubisoft fant frem til “gamle” oppskriften i deres Rayman Origins at jeg virkelig fikk opp øynene for Rayman igjen. Dette spillet var genialt på mange måter med herlig gameplay, lekker grafikk og sist men ikke minst den gode stemningen. Spillet var både enkelt og vanskelig på en og samme gang og sørget for flere utfordringer for meg og barna mine. Spillet ble spilt på min PS Vita og PS3. 

er et nytt Rayman spill på tur og jeg og barna er i ekstase. Spesielt når jeg fikk høre at spillet er spesiallagd for Wii U og med mulighet for å kunne spille opp til fem personer samtidig det i co-op. Slike spill er jeg veldig stor fan av og samler hos oss nærmest hele familien fremfor skjermen. Slike spill kan uten tvil karakteriseres som gode familiespill og noe jeg selvsagt anbefaler alle familier til å spille. I tillegg vil man kunne laste ned en app og spille online mot andre likesinnede. Etter å ha sett alt av filmklipp, skjermiser så kan jeg ikke annet enn å glede meg til spillet. Selvsagt har jeg presentert spillet for mine barn så jeg er ikke alene om å glede meg.

Det blir spennende å se hva Ubisoft klarer å få til med dette spillet og om de klarer å gi oss samme magien som de ga oss i Rayman Origins. Jeg gleder meg til 29. august for da slippes nemlig Rayman Legends til både Wii U, PS3 og Xbox 360. Håper det også kommer til PS Vita noe som skulle være merkelig om det ikke gjorde.

Foredraget “Spill er sunt” anbefaler Rayman Legends. 

Les mer om spillet på Gamereactor.no

Er dette et spill du synes ser spennende ut? Har du Wii U? 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3423

One thought on “Rayman Legends – Spennende barne og familiespill!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top