Spill er sunt for Ungdom og fritid!

Det er mye som skjer for Spill er sunt i tiden fremover. Mange foredrag skal holdes og det i forskjellige deler av landet. Et av foredragene skal blant annet foregå på landskonferansen for ungdomsarbeidere i Tromsø den 10-11. november. Det er viktig å få frem at spill er sunt og at spilling kan tilrettelegges på blant annet fritidsklubber rundt omkring i landet. I mine øyne er det bedre at man drar til fritidsklubben og er med på sosial spilling enn å sitte hjemme og spille alene. Ingenting er mer moro å spille sammen med flere i samme rom. 

Flere fritidsklubber er flinke å legge til rette for spilling, mens noen ikke har tatt steget ennå. Flere klubber mener at det blir for mye fokus på spill og det kan jeg til en viss grad være enig i, men igjen, bedre å lokke til seg ungdommen på klubben enn at de sitter hjemme hos seg selv.

Her er forresten en artikkel om meg angående foredraget jeg skal holde der 10-11. november. Gleder meg stort og btw, har aldri vært i Tromsø, så det blir også en opplevelse i seg selv – Spill er sunt på landskonferansen for ungdomsarbeidere!

#ungdomogfritid #spillersunt #foredrag #lecture #gamer #pcgamer #pcgaming #consolegamer #spillforedrag #spill #game #tromsø #ilovegaming 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3423

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top