20 år med glede, frustrasjon og unike opplevelser…

På 20 år skjer det mye. Selv om tiden går så altfor fort så er 20 år nettopp 20 år og på den tiden har det skjedd veldig mye. For å si det slik, jeg har opplevd utrolig mye glede, store frustrasjoner og unike opplevelser som har satt dype spor i mitt gamerhjerte. Nå lurer du sikkert på hva jeg tenker på. Det er en spillserie som jeg er meget stor fan av og det er nemlig Need for Speed. Helt siden det første spillet så dagens lys i 1994 og frem til i dag så har jeg vært hekta på Need for Speed. 

Det har blitt lansert utrolig mange herlige spill i denne serien som virkelig har vært forut sin tid. Spesielt da vi fikk lov til å style bilene med tusenvis av produkter, bare for at bilene skulle bli så kule som mulig, var rått. Need for Speed Underground (2003) tok oss med på kjøreturer i selvstylede doninger og fikk fort en klassikerstatus nettopp for denne muligheten. 

Da Need for Speed Underground 2 dukket opp, var alle helt fra seg, for da kunne man kjøre hvor man ville i ren GTA-stil og det i en åpen verden. I tillegg til videreføringen av stylingmuligheter, så fikk også dette spillet mange en klassikerstatus hos mange fans av serien. 

Nylig fikk vi vite at det ikke kommer et nytt Need for Speed-spill i år (2014), men at utvikleren Ghost Games jobber med et nytt spill som planlegges og bli lansert i neste år. Så får vi håpe at uttrykket – “den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves” passer inn. 

Spill er sunt anbefaler Need for Speed-serien!

Nedenfor får du servert en liten “rundtur” gjennom 20 år med Need for Speed og jeg kan ikke annet enn å mimre godt tilbake. 

Hvilket Need for Speed-spill synes du er det beste og hvorfor? Hva håper du neste Need for Speed-spill vil inneholde?

#needforspeed #ea #electronicarts #need #for #speed #spill #gamer #gaming #gaming4life #game4life #pcgamer #intel #kingston #gigabyte #creative #qpad #coolermaster #blogg #blog #spillersunt

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “20 år med glede, frustrasjon og unike opplevelser…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top