Det tar på og sliten som bare rakkern!

Beklager at jeg har vært lite aktiv med å kommentere og legge opp blogger. I dag har jeg brukt mye av tiden ut i vedskogen. Det har blitt lemping av mye tømmer for å si det slik samt masse scooterkjrøing da. Selv om været kanskje ikke har vært på vår side med masse snø i vannrett stilling, så har vi fått til en bra dunge med ved. Herlig er det med tanke på at en ny vinter kommer etter denne.

For å si det slik, så har vi ikke mange oppvarmingskilder enn vedovnen. Kun varmekabler i yttergang og på badet samt en varmeovn på soverommet i tilfelle sprengkulde. Foruten det er det veden som varmer huset og det fungerer meget godt. Ingenting er som oppvarmet hus med vedovn. Blir ikke på langt nær det samme som varmen fra en strømovn synes nå jeg da.

Dessverre ble det ikke noen bilder i dag, men kommer sterkere tilbake i morgen. Da skal jeg ha med meg et lite men genialt kamera, nemlig Canon PowerShot SX210IS. Et helt utrolig kamera som tar helt unike bilder for å si det slik.

Hvordan varmer dere opp rommet/hybelen/leiligheten deres? Er det med strøm eller fyres det med hos dere også?

Nedenfor ser dere bilde mitt andre kamera som jeg altså skal ha med meg i morgen…

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top