Tidlig start som tyver!

… okei da, jeg mener kjekstyver. Det er også mye artig de små barnemunnene sier og i dag lo både jeg og Ann Helen godt. For mens madammen var på badet, ropte Emil følgende “Mammaaaaaaaa…vi har ikke tatt cookies”….Malin: “joooooooooo”. Emil..”Malin no avslørt du oss” …Malin “oiii”.

For to dager siden bakte nemlig Malin (3 år), Emil (fem år) og Ann Helen cookies og disse har fått føtter å gå på. For disse er sable gode for å si det mildt. Selvsagt er det barna som har spist mest og tror nok flere av de kunne ha blitt tatt med henda i kakeboksen…

Men skal nå innrømme at barna er søte som rakkern og det kommer mange gullkorn fra dem begge to.

Har dere gjort lignende som barn før eller hørt noe moro fra barn som dere har skrattet godt av?

Nedenfor ser dere et bilde jeg tok av Malin 17. mai i fjor!

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

6 thoughts on “Tidlig start som tyver!

  1. Jeg har en lillebror som er 3 år gammel, og da jeg satt og øvde på piano kom han å spurte: “bråker du?”, da svarte jeg: “nei, jeg øver”, da sa han “jeg vil også bråke med pianoet!”

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top