FlørteTV, HoreTV, RusTV eller…?

FlørteTV, HoreTV, RusTV eller hva med Paradise Hotel? Serien har fått mange navn og serien som man enten hater eller elsker. Selv har jeg ikke sett en eneste episode i år og fikk i grunnen nok av noen episoder forrige sesong. For meg er ikke dette den beste underholdningen og blir litt for mye drama synes jeg. Selvsagt skal jeg ikke slakte serien av den grunn når jeg vet at så mange andre som elsker Paradise Hotel. Det blir for dumt!

TV3 er meget godt fornøyde med årets sesong og med opp i mot 300 000 seere hver episode inklusiv webTV så kan dette sies å være en stor suksess. Dette kommer garantert til å medføre at en ny sesong med Paradise Hotel blir sendt på TV3 neste år.

Selv ser jeg gjerne på Farmen, Robinson, men har også sett Big Brother da det ble sendt for noen år tilbake.

Ser du på Paradise Hotel og hva er det som fenger med denne serien?

Den 2. juni går finalen av stabelen og hvor det skal kåres en vinner som får 300 000 kroner.



 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “FlørteTV, HoreTV, RusTV eller…?

  1. Jeg begynte å se på det denne sesongen. Grunnen til at jeg ser på det er at det er underholdene og det krever ikke så mye krefter.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top