Ute av drift!

Okei da sjø, kanskje ikke helt den tittelen som stemmer med det jeg tenker på. Akkurat nå har jeg ferie og har hatt det noen dager. Det vil si at jeg også har vært litt on/of bloggen min den siste tiden. For selv om jeg er aktiv blogger og prøver å følge med så godt jeg kan på hva dere andre blogger, så er det tider av året hvor det blir litt mindre og hvor man ikke helt får blogget like mye. Nå er altså denne tiden her.

Utover høsten kommer jeg til å fortsette å blogge som aldri før og jeg kommer til å kjøre en rekke konkurranser for alle og enhver hvor det vil være mulig å vinne litt av hvert. Jeg elsker konkurraner og hadde jeg fått muligheten skulle jeg har kjørt mange flere konkuranser enn det gjør nå.

Ellers gleder jeg meg til mye i høst/vinter og det kommer masse store spill for oss gamere. Et av de spillene jeg gleder meg mest til er som du sikker forlengst har skjønt, Battlefield 3. Det spillet lanseres den 25. oktober til PC, Xbox 360 og Playstation 3 og i løpet av september begynner den åpne betatesten av spillet. Gjett om jeg gleder meg.

Så nå håper jeg dere tilgir meg at jeg ikke er så aktiv som jeg burde og vil med ønske dere alle fortsatt en god sommer med alt den har å by på…


Her er et bilde jeg tok da vi var å badet i fjor sommer!

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

5 thoughts on “Ute av drift!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top