Bernt får en assistent!

I dag kan jeg meddele at Bernt er aktivt opptatt med å spise Kake og kose seg. Og dette er rett og slett fordi hans bedre halvdel har bursdag og har bakt kaker. Noe som gir meg en ypperlig mulighet til å kapre ett blogginnlegg hos Bernt Erik! Hvem er jeg ? det skal du snart få vite.

Som dere sikkert vet så blogger Bernt ivrig! Og det omhandler mellom himmel og jord og av og til ting under jorden. Som en god venn og nå også bloggassistent så har jeg fått tillatelse til å hjelpe bernt å blogge! Med andre ord dere får enda mer å bryne lesekunnskapene på.

Mitt navn er John Freddy Jakobsen jeg er 26 år og like opptatt av å skrive like mye som Bernt, men istedenfor å starte fra scratch så har jeg fått lov til å bli bloggskriver sammens med Bernt. Dette vil ikke medføre noen store endringer, men antall blogginnlegg kan øke betraktelig dersom jeg faktisk skriver noe fornuftig eller ufornuftig.

Jeg har ikke helt fastsatt hva jeg skal hjelpe lille Bernt med, men dersom dere lesere har noen ideer til hva jeg kan fylle bloggen til Bernt med så rop ut. Jeg leser MYE på nettet så jeg får med meg en hel del rundt omkring. I tilegg har jeg sånn nogelunde mye under topplokket så jeg kan komme med tips og triks for de som ønsker det.

Så hva vil du lese om ? Skriv i kommentarfeltet! 🙂

I mangel på ett bra bilde av meg selv så får dere heller denne kaninen med pannekake på hodet.
Ha en fin dag!

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “Bernt får en assistent!

  1. Du er en utrolig flink blogger John Freddy og det er en ære for meg å ha deg med på lasset 🙂 Gleder meg til tiden fremover og vi skal få rocket godt og skrevet mange blogger i tiden fremover som jeg håper dere lesere setter stor pris på 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top