Hvordan få tid?

I disse tider er det hardt å være en hardcore gamer. Da tenker jeg selvsagt på de mange store spilltitlene som kommer i disse tider. Selv sliter jeg bigtime og jobber på spreng med å få satt av nok tid til spilling.

Battlefield 3 tar mye av spilletiden, men jeg prøver også å få tid til flere andre spill som Might & Magic: Heroes VI, Forza Motorsport 4, The Elders Scrolls V: Skyrim (som krever veeeeldig mye spilletid), Call of Duty: Modern Warfare 3, Rage og til slutt etter hvert Need for Speed The Run når jeg får skaffet meg det. Alle disse spillene er store titler og som krever sitt av tid.

Så nå er mitt spørsmål til dere, hvordan i heiteste huleste får dere tid til å spille alle disse? Hvilke store spill har du nå kjøpt hittil i høst og hvilket spill spiller du mest? Er det spill du har kjøpt som blir forsømt og ikke spilt?

Bildet nedenfor stammer fra Battlefield 3!

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Hvordan få tid?

  1. For min del så e d umulig å få me sæ alt som kjæm ut i den her tida. Å kombiner alt d der me en helt syk eksamenstid på en mastergrad e umulig. Så æ har begrensa mæ t et spæll, The Elders Scrolls V: Skyrim. D her e et spæll som e et must have for all som har en forkjærlighet for RP-games, dærfor va d et enkelt valg når man mått velg et. Har fortsatt ikke tid t å spæll så my, satse på at æ får brukt juleferien fornuftig. 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top