Gamereactor i alle kanaler!

Det stemmer og med det mener jeg absolutt i alle kanaler. Dette har ikke vært tilfelle tidligere. Etter å ha kommet over et gammelt leserbrev skrevet av Suppeelsker så kom jeg til å tenke på da jeg mistet nettsiden Gamereactor.net og som ble lagt ned. Jeg var en ivrig bruker og fant mye glede av nettsiden. Sorgen var stor da vi leserne fikk beskjed at nettsiden skulle legges ned. Dette førte til mange mailer frem og tilbake til vår tidligere og avdøde redaktør Jon A. Bjerk hvor jeg lurte på hva som skjedde og hva fremtiden var for Gamereactor.

Han kunne fortelle meg at jeg ikke trengte å være redd, for om ikke lenge skulle en ny løsning komme. Den nye løsningen og redningsmennene var ingen ringere enn brødrene Claus (utdannet ingeniør) og Morten Reichel (utdannet lærer). De kjøpte portalen fra Egmont og startet da opp Gamez.dk og etter hvert Gamereactor.no.

Hadde det ikke vært for disse to brødrene, ville nok ikke Gamereactor vært der hvor vi er i dag med en egen nettsideprintmagasin, Gamereactor TV, iPad/iPhone magasin (søk AppStore), GRPlay.no, mobilutgave, eMagasin, m.m. Men vi skal heller ikke glemme de andre involverte i Gamereactor som gjør en fenomenal jobb og holder skuta flytende – Takk til alle sammen!

Leser du Gamereactor og bruker du noen av de andre tjenestene Gamereactor har å tilby?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “Gamereactor i alle kanaler!

  1. Leser det til tider ja, og kunne godt tenke meg å skrive anmeldelser for dem også faktisk. Har tenkt på det ganske lenge, men det er ikke før nå jeg begynner å se litt mer alvorlig på det. Mulig jeg tar kontakt etter noen anmeldelser som jeg skriver på min blogg, så jeg kan vise til noen eksempler 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top